Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med

bruger: gæst       kode: gæst

Torø Vig

Mere
10 år 6 måneder siden #944 af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Torø Vig
Du er desværre for langt væk på filmene (eller fiskene var for små), så de er blevet slettet igen. Og ja, jeg er sgu ved at være træt af at blive fisket under :sick:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Lars Kjempff
  • Lars Kjempff's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • BUM
Mere
10 år 6 måneder siden #940 af Lars Kjempff
Torø Vig blev oprettet af Lars Kjempff
Så fik jeg fornøjelsen af at komme med på en lille kyst tur :woohoo: Var med Hans A. på tur til Torø vig med kanel snegle og kaffe :cheer: Vi startede fiskeri i det inderste af vigen, Hans med flue og L.P med spinder. Lp vadede ud af vigen på indersiden i 1 time uden noget held. Hans blev i bunden med flue og havde set fisk ude af vandet men intet mærket. Lp så en anden fange 1 fisk som blev sat ud igen. På vej ind til Hans igen for at få en pause spinnede jeg og haps der var en lille fin ørred på spinder ca 35 cm B) Pause med en øl og vider, og vupti så var der lige en lille ørred til Lp igen. Skiftede spinner efter bundbid og vupti lp fik lige en øred mere men det svære mistede jeg den lige før jeg sku gribe den med hånden. Så blev der ikke fisket meget mere fra min side men Hans lånte lige spinde stang og prøvede en halv times tid uden fisk :( Hjemme i Esbjerg kl 18:20. :woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder