Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med

bruger: gæst       kode: gæst

Fisketur lørdag

Mere
10 år 3 måneder siden #1130 af Claus Klitsgaard
Besvaret af Claus Klitsgaard på emne Fisketur lørdag
Ja , så var vi afsted i "den lille røde". Afsted mod Damsbo det gik, med 4-tusinde omdrejninger i 4. gear . Forholdene var fine ved Damsbo men dsv. ingen fisk, så vi sadlede om og tog på ydersiden af Helnæs. Efter en lille times fiskeri, fik jeg et godt hug af en fin fisk, der straks gik fri af vandet og spyttede den lille wobler ud ! Et nyt hurtigt kast og en trykbølge rejste sig bag agnen, dog intet hug. Skiftede agn uden resultat, tilbage med den lille wobler og 3 kast senere - BANG, så sad den der ! Efter en god fight med flere korte udløb, kanede jeg en fin regnbue med næsten hele finner op på stranden. Efter fighten at dømme havde jeg forventet en noget større fisk, men 52 cm og en vægt på 2.5 kg giver en fin konditionsfaktor. Tak for en fed dag gutter ! Fanø

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Hans A
  • Hans A's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
10 år 3 måneder siden #1128 af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Fisketur lørdag
Stadig 0,7 mm, men vind fra øst. Damsbo eller stenene kunne være et bud. Har du tjekket fangstrapporter Fanø?
Skal du ikke med vinterbader? :lol:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Hans A
  • Hans A's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
10 år 3 måneder siden #1124 af Hans A
Fisketur lørdag blev oprettet af Hans A
Vil en tur til kysten lørdag. Fanø, Åmanden, Knægt og Borup II snakker om at tage med - andre som har lyst? Hvis det bliver Fyn siger den p.t. 10 m/s fra sydøst og 0,7 mm, så det ser jo fint ud!

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.089 sekunder