Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med

bruger: gæst       kode: gæst

Storbælt

Mere
9 år 7 måneder siden #1604 af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Storbælt
Altid noget du mærker fisk. Jeg var afsted i går, endnu en nultur til samlingen :(

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Lars Kjempff
  • Lars Kjempff's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • BUM
Mere
9 år 7 måneder siden #1603 af Lars Kjempff
Besvaret af Lars Kjempff på emne Storbælt
Jo Jo :) Så blev det til en lille turved vandet igen :P var lidt længer Nord på ved storebælts broen i går aftes.
Fiskede ca 40 min og var ved at give op pga.tang på spinderen ved vær 2 kast :( vadede 50 m i vandkanten og nåde 4 kast uden tang ;) 5 kast gav et dejligt hug og udløb på 5-6 meter stang helt op og ville lige stramme bremsen da en pæn fisk plaskede og rullede rundt i overfladen hvor efter den sprang ud af vandet :cheer: Og så var den sku væk :angry: Helt ny spinder og krog så det må ha været meget lidt den havde fat med :blink: nå det gav blod på tanden og en times fiskeri mere uden noget som helst øv øv øv :unsure: jeg kommer igen en af dagene det kan i banke jeres p.. i næverne på :whistle: Møjn der ude

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
9 år 7 måneder siden #1589 af Futte
Besvaret af Futte på emne Storbælt
Hey Lars P. Hvis du er på Fyn og fiske så smid lige en SMS. Er her i hverdagene til uge 45-46

I'll do it tomorrow. Today, I'm going FISHING!!

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Lars Kjempff
  • Lars Kjempff's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • BUM
Mere
9 år 7 måneder siden #1580 af Lars Kjempff
Storbælt blev oprettet af Lars Kjempff
Møjn her og der :) Jeg har været en tur ved vandet her til aften? Var en tur under storbælt`s broen på sjælands siden, fiskede fra kysten i ca. 2½ time og mærkede intet. :( vil prøve igen i løbet af ugen hvis arbejdet tillader det. knæk og bræk der ude :woohoo:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.058 sekunder