Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med

bruger: gæst       kode: gæst

Velkommen

  • Anonym
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #30 af Anonym
Besvaret af Anonym på emne Velkommen

Så har jeg oprettet alle brugere, så hvis der nogen der ikke har modtaget mail med login oplysninger, kan jeg kontaktes på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Det er en god ide at ændre jeres tildelte standard adgangskode til en personlig kode. Det kan gøres nederst på siden under "Din profil" Her kan også ændres brugernavn.

Jeg er gerne behjælpelig med at få alle godt igang med at bruge siden og især debatforum. Den er ikke helt så simpel som den gamle, men bør være til at finde ud af. ;)

Hilsen Thomas

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
11 år 6 måneder siden #29 af thom
Besvaret af thom på emne Velkommen
Jeg har en rettelse, man kan desværre ikke selv rette sit brugernavn.

Så hvis du gerne vil ha et andet brugernavn sender du en mail til mig på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Hans A
  • Hans A's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
11 år 6 måneder siden #25 af Hans A
Velkommen blev oprettet af Hans A
Så har jeg oprettet alle brugere, så hvis der nogen der ikke har modtaget mail med login oplysninger, kan jeg kontaktes på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Det er en god ide at ændre jeres tildelte standard adgangskode til en personlig kode. Det kan gøres nederst på siden under "Din profil" Her kan også ændres brugernavn.

Jeg er gerne behjælpelig med at få alle godt igang med at bruge siden og især debatforum. Den er ikke helt så simpel som den gamle, men bør være til at finde ud af. ;)

Hilsen Thomas
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars Kjempff, Claus Klitsgaard

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.192 sekunder