Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med

bruger: gæst       kode: gæst

Turudvalgsmøde

Mere
3 måneder 2 uger siden #6816 af Eddie Knudsen
Besvaret af Eddie Knudsen på emne Turudvalgsmøde
Yes det kommer her.

Mine tanker går på om der i planlægningen af de faste fisketure skal tænkes i retningen af lokation sammenholdt holdt op imod sæson.

Jeg har været med i klubben en del år og efterhånden deltaget på mange ture. Når jeg sååen lige tænker tilbage over tid så fanger jeg/vi ikke i nærheden af så mange fisk som år tilbage, hvis ikke det med som med mange andre ting her i disse år skal påføres klimaforandringer og landmanden skal ha Aben må det skyldes noget andet (det er jo ikke fordi der ikke bliver fisket på vores ture) så jeg er kommet til den konklusion at vores fisketure skal rykkes tættere sammen altså tidligere forår og senere efterår alt efter fiskepladsen, måske endda prøve med vinter fiskeri for at få flere fisk på krogen. Og HEY dette skal ikke forstås som utilfredshed med turudvalgets planlægning af ture men mere som en frustration over der på mange ture ikke bliver fanget fisk og TB5 er jo trods alt en Fiskeklub. Turene er jo altid skide hyggelige så, in my opinion kunne det være spændende at kigge lidt på det. Hyggelige ture og måske flere fisk.

Der kan også tænkes i helt nye fiske pladser og ja jeg ved godt det kan være svært at finde egnede overnatningssteder. Vi besøger de samme lokationer med interval men måske vi skal prøve at kigge efter nye fiskepladser ? Det kunne være noget som, Møn, Stevns, Isefjorden eller Limfjorden.

Det blev en lang smøre men som mange ved har jeg svært ved at fatte mig i korthed.

Hvad synes i turudvalg og fiskebuddies ?

Meld ind. 🙏😊

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
3 måneder 2 uger siden #6806 af gæst
Besvaret af gæst på emne Turudvalgsmøde
Hej Eddie ! Dit "lille skriv" kunne jeg da godt tænke mig at læse, kunne du ikke poste det her på klubbens officielle side ?

Venlig hilsen Claus "Fanø"

Mere
3 måneder 3 uger siden #6804 af Eddie Knudsen
Besvaret af Eddie Knudsen på emne Turudvalgsmøde
Jeg har lavet et lille skriv på Facebook siden 

• Hans A
  • Hans A's profilbillede Emne forfatter
  • Administrator
  • Administrator
Mere
3 måneder 3 uger siden #6801 af Hans A
Turudvalgsmøde blev oprettet af Hans A
Der er møde i turudvalget på mandag. Der har været en del udmeldinger, så der er lidt tvivl om hvem der er med. Det fremgår heller ikke af ref. fra gf. om vi har drøftet det. Hvis nogen ikke er indkaldt, så giv lyd!
Forslag til ture modtages gerne - Eddie, du var inde på noget ved Bjarkes fødselsdagsfest. Det må du gerne arbejde videre med!

Tid til at oprette siden: 0.071 sekunder