- Modtagne Tak: 1
Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med
bruger: gæst kode: gæst
Har brug for en pause.
- Bo Sejerup
- Premium Member
-
Mindre
Mere
2 måneder 1 uge siden #6858
af Bo Sejerup
Besvaret af Bo Sejerup på emne Har brug for en pause.
Respekt Claus,
Du ved hvor jeg er hvis der er noget jeg kan bidrage med 20306316
Kh Bobs
Du ved hvor jeg er hvis der er noget jeg kan bidrage med 20306316
Kh Bobs
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Hans A
-
- Administrator
-
Mindre
Mere
- Modtagne Tak: 47
2 måneder 2 uger siden #6856
af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Har brug for en pause.
Øv bøv Fanø - men helt forståeligt!
Vi ender med at være en lille foreningen efterhånden..
Vi ender med at være en lille foreningen efterhånden..
- Futte
-
- Platinum Member
-
Mindre
Mere
- Modtagne Tak: 4
2 måneder 3 uger siden #6853
af Futte
I'll do it tomorrow. Today, I'm going FISHING!!
Besvaret af Futte på emne Har brug for en pause.
Hej Fanø.
Kæmpe respekt for din beslutning selvom den dog vil efterlade et stort hul i klubben.
Tak for mange hyggelige stunder og ikke mindst tips&tricks.
Vi ses forhåbentligt derude et sted igen.
Og selvfølgelig en rigtig TBF mandeklemmer retur.
Kæmpe respekt for din beslutning selvom den dog vil efterlade et stort hul i klubben.
Tak for mange hyggelige stunder og ikke mindst tips&tricks.
Vi ses forhåbentligt derude et sted igen.
Og selvfølgelig en rigtig TBF mandeklemmer retur.
I'll do it tomorrow. Today, I'm going FISHING!!
- gæst
- Emne forfatter
- New Member
-
Mindre
Mere
- Modtagne Tak: 0
2 måneder 3 uger siden #6850
af gæst
Har brug for en pause. blev oprettet af gæst
Hej alle i behagelige Tbf´ere !
Jeg er nødt til at skære ned på mit forbrug af alkohol. Derfor vil der for mit vedkommende, i en længere periode, være fokus på at minimere arrangementer der indbefatter party-party. Jeg er i løbet af året på mange fisketure af flere dages varighed, der alle indbefatter store fristelser, og da jeg betragter mig selv og hovedparten af de mennesker jeg omgås privat som "nogle af livets glade gutter", er det for mennesker med en rygrad som min ikke en super smart cocktail. Det bliver jeg nødt til at handle på. Det vil være for fristende at være medlem, og så bare blive væk fra ture i en periode. Det kan jeg ikke finde ud af !! Der er andre venner/fiskemakkere der skal kontaktes med samme besked. Jeg vil gerne drikke alkohol i festligt lag, men for mig har det sq taget overhånd. Derfor en pause. Jeg har intet negativt at sige om TBF, tvært imod ! Ville ønske der var mulighed for et passivt medlemsskab i et års tid, eller at man kunne tage en pause ! Da denne mulighed ikke foreligger, ser jeg mig nødsaget til at sige TAK for denne gang. Klubben og I er mega unikke, og vil blive savnet !! Hermed melder jeg mig ud af TBF pr. dags dato.
Med venlig hilsen, og en "mandeklemmer" ! Claus "Fanø"
Jeg er nødt til at skære ned på mit forbrug af alkohol. Derfor vil der for mit vedkommende, i en længere periode, være fokus på at minimere arrangementer der indbefatter party-party. Jeg er i løbet af året på mange fisketure af flere dages varighed, der alle indbefatter store fristelser, og da jeg betragter mig selv og hovedparten af de mennesker jeg omgås privat som "nogle af livets glade gutter", er det for mennesker med en rygrad som min ikke en super smart cocktail. Det bliver jeg nødt til at handle på. Det vil være for fristende at være medlem, og så bare blive væk fra ture i en periode. Det kan jeg ikke finde ud af !! Der er andre venner/fiskemakkere der skal kontaktes med samme besked. Jeg vil gerne drikke alkohol i festligt lag, men for mig har det sq taget overhånd. Derfor en pause. Jeg har intet negativt at sige om TBF, tvært imod ! Ville ønske der var mulighed for et passivt medlemsskab i et års tid, eller at man kunne tage en pause ! Da denne mulighed ikke foreligger, ser jeg mig nødsaget til at sige TAK for denne gang. Klubben og I er mega unikke, og vil blive savnet !! Hermed melder jeg mig ud af TBF pr. dags dato.
Med venlig hilsen, og en "mandeklemmer" ! Claus "Fanø"
Tid til at oprette siden: 0.097 sekunder