Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med

bruger: gæst       kode: gæst

Ribe stykket er ikke længere fiskbart!

  • Hans A
  • Hans A's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
5 år 10 måneder siden #4421 af Hans A
Ribe stykket er ikke længere fiskbart! blev oprettet af Hans A
Jørn og jeg var i Ribe i går. Besluttede os for at starte fiskeriet ved hestenes drikkested. Efter spadsereturen over marken ankom vi til et totalt forandret fiskevand. Hegnet var flyttet meget længere ind på marken, så stykket ned mod åen var nærmest blevet et vådområde fyldt med høje siv.
Vi lod os ikke slå ud og startede turen gennem ca. 2½ meter høje siv. Det blev en lidt længere tur end beregnet, så da vi endelig kom ud på den anden side på kortklippet græs, var der gået omkring en time. Vi var gennemblødte af sved og godt trætte. Det var her vi opdagede, vi var gået en temmelig stor tand for meget til højre :lol: Vi fulgte vejen retur, så efter ca. 5 kvarter var vi tilbage ved bilen. Tog turen ned til drikkestedet, hvor vi denne gang fulgte åen rundt. Drikkestedet så denne gang ud som det plejer!
Efter en spisepause startede vi så endelig fiskeriet. Det blev til en lille gedde til os hver og en mikro aborre til mig. Den tabte jeg selvfølgelig, så jeg brændte mig forfærdeligt på nælderne, da jeg skulle redde den op igen. Dæleme en super tur vi havde der, men det kan vi sikkert grine af, når smerterne fra nælderne og ømme benmuskler er væk igen.
Utroligt at det kan gå så galt på det lille stykke vand - man skulle tro vi havde spist svampe :) Det kan vi desværre ikke forsvare den med...

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.058 sekunder