Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med

bruger: gæst       kode: gæst

Ribestykket

Mere
8 år 7 måneder siden #2336 af Jørn Lausen
Besvaret af Jørn Lausen på emne Ribestykket
I onsdags var jeg ned på stykket, jeg havde lånt åmændenes el le, så der er nu slået tagrør og andet godt, så der er bedre plads til at svinge stangen. Efter udført arbejde fiskede jeg lidt og havde en havørred på krogen den hoppede nu af efter kort tid. Men det gav blod på tanden, så igår var jeg igen afsted, efter 2 1/2 time havde jeg ikke mærket noget men så ville først en laks på 62 cm. Og 2,2 kg og dernæst en havørred på 60 2,7 kg. Pludselig op på land, det var fedt, laksen gav en god fight, en han iøvrigt, havørreder var en hun. De ligger begge i fryseren, så kridt skoene og kom afsted, vi må stadig lande laks under 75 cm. K & B sender nogle billeder imorgen

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
8 år 11 måneder siden #2103 af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Ribestykket
Jørn og jeg var i Ribe i fredags til en sen å-premiere. Det blev til en enkelt lille aborre til Jørn. Ikke lille bitte, men kun lille..
Da jeg havde en ølpause kom der en flueting glidende forbi på overfladen. Jeg tænkte det kunne være fedt, hvis der kom en fisk og hapsede den. Da den var kommet et godt stykke forbi mig, lettede den og fløj tilbage hen imod mig. Så kom der er fugl og hapsede den i stedet for fisken. Det var historien om fluen :blink:

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
8 år 11 måneder siden #2101 af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Ribestykket
Jeg kører i morgen aften, regner med Jørn og måske Fanø skal med. Der er altså en ekstra plads i bilen, hvis nogen har brug for å-fif B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
8 år 11 måneder siden #2099 af Bo Sejerup
Besvaret af Bo Sejerup på emne Ribestykket
Nul tur i går....et par små nap

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Benny Carlsen
  • Benny Carlsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
8 år 11 måneder siden #2098 af Benny Carlsen
Besvaret af Benny Carlsen på emne Ribestykket
tak for alle hilsner.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
8 år 11 måneder siden #2097 af Torben
Besvaret af Torben på emne Ribestykket
Tillykke med fisken Benny.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.087 sekunder