Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med

bruger: gæst       kode: gæst

Tunø 5-7/4 2019

  • Hans A
  • Hans A's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
5 år 1 måned siden #4860 af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Tunø 5-7/4 2019
Jeg tror desværre ikke det er til forhandling. Han kommer vist først selv over senere og det lyder ikke til, vi må få en nøgle. Han henviste til lejekontrakten i går. Det er meget normalt at lejeperioden startet mellem 16-18, de andre steder har vi været heldige eller forhandlet os til kunne komme ind før.
Han sagde, der ude ved stedet er åbent i noget udhus eller lignende, så vores grej med mere kunne stå i tørvejr.
Giv en melding snart, så jeg kan få styr på færgen.
Det er sgu ikke for heldigt - og så det med at han bor i nærheden - det stod sgu ikke i kontrakten..

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
5 år 1 måned siden #4859 af Thomas Riis
Besvaret af Thomas Riis på emne Tunø 5-7/4 2019
Er det slet ikke til forhandling med den hytte? Jeg tænker at vi skal afsted fra morgenstunden! Der er lang tid til eftermiddag når man har taget fri.. men på den anden side så er der også lang tid til kl 18 hvis vejret ikke er med os og uden et lokum! Er det fordi han først selv er på øen til kl 18? Kan man ikke få arrangeret at der kan hentes en nøgle et eller andet sted?

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Hans A
  • Hans A's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
5 år 1 måned siden #4858 af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Tunø 5-7/4 2019
Det går skide godt. Ham Knud har lige ringet, vi har først adgang til stedet kl 1800. Der er jo mulighed for at tage morgenfærgen alligevel og fiske eller drikke øl, men jo ikke optimalt. Giv en melding om I vil med morgen eller eftermiddag.
Jeg sender den samme besked på mail i morgen, så jeg ved alle har set det.
Og det er desværre ikke en forsinket aprilsnar

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
5 år 1 måned siden #4857 af knægt
Besvaret af knægt på emne Tunø 5-7/4 2019
Mig og Torben og Frank er på korskroen ca kl 04:33

Venligst Log på for at deltage i samtalen

  • Hans A
  • Hans A's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
5 år 1 måned siden #4856 af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Tunø 5-7/4 2019
Jeg har lige talt med udlejer Knud og bestilt traxa-afhentning til morgenfærgen. Det koster 200, så husk penge Brian. Også til slutafregning.
Det viser sig at Knud bor i Horsens, så han har i weekenden en lejlighed på 1. sal der hvor vi skal bo :woohoo: Derfor skal vi nok regne med, der ikke kan ryges indenfor hele weekenden - og husk lagner! Han vil vist gerne have en øl, så tag godt imod ham! Han lyder umiddelbart god nok, så mon ikke det går...

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
5 år 1 måned siden #4855 af knægt
Besvaret af knægt på emne Tunø 5-7/4 2019
Ja husk æg hans

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.081 sekunder