Info til gæster
For at skrive eller svare på et indlæg, skal du logge på med

bruger: gæst       kode: gæst

Jubilæumstur 2025

• Bjarke Sejerup
  • Bjarke Sejerup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
2 måneder 2 uger siden #6622 af Bjarke Sejerup
Besvaret af Bjarke Sejerup på emne Jubilæumstur 2025
Onsdag ville også passe mig fint.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
2 måneder 3 uger siden #6620 af Torben
Besvaret af Torben på emne Jubilæumstur 2025
jeg kunne godt tænke mig at tage afsted onsdag, hvis der er andre der vil afsted der

Mere
2 måneder 3 uger siden #6619 af Brian Riis
Besvaret af Brian Riis på emne Jubilæumstur 2025
Hej er med fra mandag.

• Søren Kristensen
  • Søren Kristensen's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Den lange
Mere
2 måneder 3 uger siden #6618 af Søren Kristensen
Besvaret af Søren Kristensen på emne Jubilæumstur 2025
Hej Gutter

Det er tid til at begynde på planlægningen af jubilæumsturen. Som det ser ud er der kun to veje til Bornholm, med mindre man kender en pilot. Den ene er natfærgen fra Køge.Køge-Rønne koster fra 349 og sejler kun 00.30 med ankomst klokken 6.00Hjem sejler den klokken 17. med ankomst 22.30 i Køge. kørsel fra Køge til Esbjerg 2t45. Så reelt er der kun en ruteFra Esbjerg er der 4 timer til Ystad. Færgen tager 1time og 20 min. Vær der 20 min før.I Ystad sejler færgen 8.30 – 12.30 – 18.30 og 22.30Torsdag 18.30 koster den 249kr. Fredag sejler den ikke 18.30 men 16.30 og koster 249kr.Resten af tiden koster det 99kr.

HVAD VÆRRE ER!
Turen hjem.Søndag den 6, retur er der følgende afgange: 06.30 – 99kr. 10.30 – 149kr. 14.30 – 249kr. 18.30 – 249krDer er 25 min til færgen og vi skal være der cirka 20 min før.Færgen 10.30 er i Ystad 11.50, i Esbjerg ved 16 tiden. Færgen 14. 30 er i Ystad 15.50, i Esbjerg ved 20 tiden.
Så man kunne godt forslå, at alle dem der kunne, kunne kommer tidligere, så vi kunne få noget ud af turen og I kunne komme hjem i ordentlig tid.
Dem vi tror der er på mandagsholdet er Borup, Claus Fanø, Eddie, Frank, Jan Als, Knægt, Jørn, Lars, Søren og Peter.Hvad med resten? er det mandag, tirsdag onsdag torsdag eller fredag? kære Anton, Bjarke, Brian, Claus J, Hans, Futte, Jesper, Kent, Thomas og Torben. Meld gerne tilbage, hvilken dag i tænker?

Den lange tur, koordinator
Følgende bruger(e) sagde tak: Eddie Knudsen

• Hans A
  • Hans A's profilbillede Emne forfatter
  • Administrator
  • Administrator
Mere
6 måneder 3 uger siden #6489 af Hans A
Besvaret af Hans A på emne Jubilæumstur 2025
Så er der underskrevet kontrakt for mandag 31/3 til søndag 6/4! Merprisen for mandag-torsdag er kr. 5.400
God weekend

Mere
6 måneder 4 uger siden #6488 af Eddie Knudsen
Besvaret af Eddie Knudsen på emne Jubilæumstur 2025
Måske vi bliver nødt til at benytte os af de Svenske toldregler når vi nu skal afsted i en uge… Futte 😉

Tid til at oprette siden: 0.107 sekunder